Translate

Tuesday, 26 February 2013

TEKTIK KEJI DALAM TRAVIAN

Hahaha tentu tertanya2 Mengapa? Kenapa? Tajuk topik Nish kali ini macam tu kan :)

Sajer jer sebab tetiba teringat dari pengalaman yang lalu..  
Ramai sanggup buat apa sahaja dalam Travian ni.

1. RANK PEROMPAK

Tektik ni nish sendiri pernah terkena masa pertama kali nish menceburi dunia Travian ni.
Cara nya : Minta IZIN hahaha best nyer perkataan tu .. minta izin kat kawan untuk merompak kampung2 dier. 
Nanti2 bayar balik :) Samada dengan mengizinkan kawan tu rompak balik atau hantar resources.

Tektik ni selalunya berlaku saat2 terakhir untuk "mengekalkan" kedudukan dalam rank perompak.

**sedih giler dapat kawan yang macam ni**




  

2 comments:

  1. LOL .. haha jangan amal ler benda tak baik camni :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...